K+K Autoservis Czech s.r.o.
U Okruhu 587, 252 50  Vestec
NONSTOP ASISTENCE +420 702 042 923
Ford
Zpět

13. 7. 2020

Rostoucí obliba automatických převodovek

Za pouhé tři roky se podíl osobních a užitkových vozů s automatickou převodovkou na celkových prodejích značky Ford v Evropě více než ztrojnásobil, z 10,4 procenta v roce 2017 na 31,3 procent za první měsíc roku 2020.

„K mnoha přednostem automatických převodovek patří i to, že umožňují řidičům využívat nejmodernější asistenční technologie, které usnadňují a zpříjemňují vše od parkování až po jízdu v kolonách,“ řekl Roelant de Waard, viceprezident Ford of Europe pro marketing, prodej a služby. „Očekáváme, že tento trend bude pokračovat i do budoucna, kdy budou lidé ve větší míře přesedat do elektromobilů a z automatických převodovek se tak stane norma.“

Ford nabízí automatické převodovky již déle než 70 let. Dnešní vyspělá technika je však na hony vzdálená průkopnické skříni Ford-O-Matic, která disponovala pouze třemi rychlostními stupni.

Moderní „automaty“ se vyznačují mnoha přednostmi. Mimo jiné přispívají k nižší hlučnosti v kabině nebo pomáhají zmírňovat nevolnost, která některé lidi při cestování automobilem postihuje. Navíc umožňují využívat podpůrné technologie jako adaptivní tempomat se schopností úplného zastavení a opětovného rozjezdu v koloně nebo plně samočinné parkování, při němž řidič pouze drží stisknuté tlačítko. 

Prostřednictvím mobilní aplikace FordPass lze dokonce u vybraných vozů s automatickou převodovkou nastartovat na dálku, což umožňuje před odjezdem vychladit nebo vyhřát prostor pro cestující na příjemnou teplotu.
| Rostoucí obliba automatických převodovek
Zavolat
zpět
Tato stránka používá cookies

Tato stránka používá cookies, které slouží pro zlepšení uživatelského zážitku, k analytice i cílení reklamy.

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby.